مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) قزوین گفت: واقعیت این است که ادامه این طرح به علت تأخیر در تملک واحدهای باقی مانده باعث نارضایتی شهروندان منطقه شده است.
پیمان پیرمرادی افزود: به نظر می‌رسد با انجام ۷۰ درصد از تملکات صورت گرفته باید اجرای اولیه برخی از طرح های این مجموعه از جمله احداث زائر سرا در این مجموعه انجام شود.
 وی ادامه داد: با انجام برخی از اقدامات اولیه می‌توان تا حدودی نارضایتی‌های موجود در این حوزه را کاهش داد.

مشارکت هفت دستگاه در انجام طرح امامزاده حسین (ع)

کارگزار مسئول تملک طرح امامزاده حسین (ع) قزوین در این جلسه گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه، میراث فرهنگی، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان زمین و مسکن، شهرداری، شرکت عمران و مسکن سازان و شرکت بازآفرینی شهری از جمله دستگاه‌های متعهد در اجرای این پروژه هستند.
احمد رضا پور تصریح کرد: در حال حاضر به غیر از شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی به همراه دستگاه های ذیربط آنها سایر دستگاه ها تعهد ۶۰ درصدی خود را در حوزه پرداخت‌ها انجام داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه به علت نبود اعتبار لازم امسال هیچ تملکی در این طرح صورت نگرفته است، تصریح کرد:  از ۲۳۰ واحد مسکونی موجود در طرح تاکنون ۱۵۳ واحد تملک و حدود ۷۰ پلاک نیز باقی مانده است.
 به گفته وی، برای تملک پلاک های باقی مانده به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیازمندیم.


اداره کل راه و شهرسازی ۷۰ درصد از تعهدات خود را انجام داده است 
مدیرکل راه و شهرسازی نیز در این جلسه گفت : این اداره کل از ۶۰ درصد تعهد خود تاکنون ۷۰ درصد آن را در این پروژه به انجام رسانده است.
 مسعود حق لطفی افزود: اعتبارات مورد تعهد این اداره کل برای طرح امامزاده حسین (ع) از محل منابع سازمان ملی و بازآفرینی بوده است.
 وی ادامه داد: در حال حاضر هشت قطعه زمین باقی مانده در پارک ارکیده قزوین با حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار باقیمانده است که با آماده شدن اسناد آنها مشکلی در واگذاری نخواهد بود.
۸۰۵۴*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.