قدرت‎الله بیگلری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به تازگی به واسطه فرسودگی شبکه‌های انتقال آب در شهر فرادنبه و تعدادی دیگر از شهرهای استان آب شرب این مناطق با کدورت‌های مقطعی همراه بوده است، اما این به معنای ناسالم بودن آب نیست.

وی ادامه داد: در جدیدترین گزارش‌های مرکز بهداشت، آب شرب تمامی شهرهای استان سالم و بهداشتی است و مردم با مشاهده کدورت‌های مقطعی نگران سلامت آب نباشند.

بیگلری با اشاره به کدورت آب شهر فرادنبه، تصریح کرد: ۵ کیلومتر از شبکه انتقال آب این شهر دچار فرسودگی شده که با تلاش‌های صورت گرفته در راستای رفع این مشکل، مقرر شده ۳ کیلومتر از این شبکه در سالجاری اصلاح شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سالجاری قطعی آب در هیچ یک از شهرهای استان رخ نداد، افزود: اگرچه در تامین آب شرب شهرهای استان در سالجاری با مشکلی مواجه نشدیم اما تامین آب شهرهای شرق استان در بلندمدت با مشکل مواجه می‌شود و نیازمند تسریع در اجرای طرح بن به بروجن هستیم.

به گزارش ایرنا، هم اکنون در حدود ۲۱۷ هزار مشترک با جمعیتی افزون بر ۵۳۰ هزار نفر در ۴۲ شهر چهارمحال و بختیاری از آب شرب سالم بهره‌مند هستند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهر با جمعیتی افزون بر ۹۴۷ هزار نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.