اقبال عباسی روز چهارشنبه اظهار داشت: این طرح به طور میانگین از پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی برخوردار است و با قول مساعد وزیر پیش‌بینی می‌شود این تعداد طرح تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

عباسی با بیان اینکه تصمیمات جدیدی در وزارت نیرو شکل گرفته که می‌تواند نویدبخش تحولات خوبی در این استان باشد، افزود:  تجدیدنظر در میزان سهمیه آب استان، تجهیز کارگاه آبگیر طرح بن- بروجن، تسریع در اجرای طرح آبرسانی ونک و تخصیصی بخشی از آب این سد به شهرستان بروجن، تملک اراضی کارگاه سد کوهرنگ و رفع مشکلات آبی ۳۱ طرح کشاورزی حاشیه زاینده‌رود بخشی از این تصمیمات است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازدید میدانی وزیر نیرو از طرح‌های مهم و حیاتی انتقال آب این استان، خاطرنشان کرد: بی‌شک مشکلات موجود با وزیر مطرح و در راستای رفع این مسائل راهکارهای موثری اندیشیده می‌شود.

عباسی، تسریع در اجرای طرح بن- بروجن را از مهمترین مطالبات مردم این استان برشمرد و گفت: با قول مساعد وزیر نیرو اجرای این طرح با تامین اعتبار مورد نیاز شتاب می‌گیرد و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

 به گزارش ایرنا، بهره‌برداری از سه تصفیه خانه فاضلاب شهرهای فارسان، گندمان و بلداجی، افتتاح پست ۶۳کیلوولت سفیددشت و ۷۷ طرح برق‌رسانی، بهره‌برداری از طرح آبرسانی ۴۳ روستایی شهرستان خانمیرزا و طرح آبرسانی مجتمع سیبک شهرستان بروجن از جمله طرح‌های افتتاح شده در سفر یک روزه وزیر نیرو به استان چهارمحال و بختیاری است.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.