امین صلابت روز یکشنبه اظهار داشت : این محصول صنعتی با دریافت  استانداردهای جهانی ، امسال ثبت سفارش صادرات از کشورهای گرجستان  ، آلمان ترکیه و سوریه را دریافت کرده است. 
به گفته وی، این کارخانه سالانه بیش از ۵ هزار تن تولید مواد اولیه کارخانه‌های گرانول سازی، سیم و کابل، تجهیزات پزشکی و تولید ضد یخ صنعتی کشور را تامین و مازاد تولید را خود به خارج از کشور صادر خواهد کرد.

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت  چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:  محصول این مجتمع تولیدی  برای مصارف صنعتی به استانهای  تهران، قزوین، سمنان، اصفهان، یزد ارسال می شود.
صلابت گفت: مرحله توسعه کارخانه در ۶ هزار متر زمین، و ۴۰ نفر اشتغال پایدار جدید برای تولید روغن پایه گرانول با ماهیت گیاهی، مراحل مطالعاتی را می‌گذراند.

گرانول نوعی از شکل پلیمر بدست آمده در پتروشیمی به صورت دانه است و برای مصارف و کاربردها باید ذوب و شکل دهی شود و پایه آن کاربردهای فراوانی در صنعت دارد.

به گزارش ایرنا، اینک ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی فعال در استان وجود دارد که حدود ۱۴هزار خانوار معادل ۴۵ هزار نفر از جمعیت استان از درآمد شهرک های صنعتی ارتزاق می کنند. 

۶۱۹۹/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.