غلامرضا نوروزی روز چهارشنبه در نشست مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی چهارمحال و بختیاری در اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به رشد یک میلیون نفری آمار ورزشکاران سازمان یافته کشور از ابتدای سال ۹۵ تا افزود: جمعیت ورزشکاران سازمان یافته کشور تا پایان امسال به ۴ میلیون نفر می رسد.

به گفته وی، مراحل سازماندهی و بیمه ورزشکار از طریق سامانه الکترونیکی انجام می شود و این مساله نه تنها موجب کاهش آمار بیمه شدگان نشد بلکه با افزایش کمی و کیفی ثبت نام ورزشکاران در سامانه همراه شده است.

نوروزی یادآور شد: هم اکنون یک ورزش با ۲۰ هزار تومان پرداخت بیمه می تواند از امکانات درمانی و حراجی و پاراکلینیک هیات های ورزشی در استانها بهره مند شود.

به گفته وی، در سالهای اخیر رویکردهای اصلی فدراسیون در زمینه مساله پزشکی ، مبارزه با دوپینگ و خدماتی پزشکی به ورزشکاران، توانمندسازی و تمرکززدایی در فعالیت‌ هیات‌های پزشکی ورزشی بوده است و با تکیه بر این رویکردها، هیات های پزشکی ورزشی در استانها اکنون به توانمندی مطلوبی دست یافته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت : هم اکنون این استان در برخی از رشته های ورزشی در کشور سرآمد است و در تیم های ملی ورزشکاران استان حضوری پررنگ دارند.

حمید کریمی افزود : سلامت ورزشکاران از مهمترین اولویت های جامعه ورزش است و هیات پزشکی ورزشی استان در حوزه های سلامت و کاهش آسیب های ورزشکاران نقش مهمی برعهده دارد.گ

به گزارش ایرنا، در این مجمع گزارش مالی و برنامه ای از عملکرد هیات پزشکی ورزشی چهارمحال و بختیاری ارائه شد.

چهارمحال و بختیاری نزدیک به ۴۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.