به گزارش ایرنا احمد گواری روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های همگانی استان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: برخی رشته ها مخاطبین خاصی دارد اما مخاطبین رشته های همگانی همه عامه مردم هستند که باید مسئولان به این مهم توجه کنند.

وی با بیان اینکه از گذشته با ورزش لرستان آشنایی دارم و این استان در برخی رشته سرآمد بوده و امیدورایم رشته های ورزشی با قدمت در این استان شکوفا شوند افزود: برای توسعه ورزش همگانی نیاز به عزم ملی و همدلی است و دستگاه های مرتبط پای کار باشند و از تمامی ظرفیت باید استفاده کرد.

گواری گفت: در این رشته منابع انسانی نقش پررنگ تری نسبت به منابع مالی دارند و باید قدر ظرفیت ها خوب در این رشته ورزشی را بدانیم.

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت های کمیته های مختلف همچنین منابع انسانی در هیات ها استفاده کرد.

نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی شاید ورزش در اولویت مردم نباشد اما باید تلاش کنیم تا مردم با ورزش همواره آشنا باشند.

خلا ورزش قهرمانی لرستان باید جبران شود

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز گفت: باید ظرفیت‎های ورزشی استان را شناسایی و خلاء ورزش قهرمانی در لرستان جبران شود.

سید علی کریمی در ادامه اظهار داشت:  خوشبختانه در لرستان باتوجه به ظرفیت بالا در این رشته در ایام گذشته موفقیت های خوبی را بدست آورده است.

وی افزود: همه مردم با هیات ورزش های همگانی استان ارتباط خوبی دارند و از مطالبات مردم ایجاد بستر مناسب برای این ورزش است

کریمی اضافه کرد:  لرستان از ظرفیت های نهفته بسیاری برخوردار است که  با توجه و همدلی آنها را باید شکوفا کنیم.

رحمان حیدری روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های همگانی لرستان برای مدت چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

۳۲۱۰/۶۰۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.