به گزارش روز یکشنبه  ایرنا از شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، جعفرسالاری نسب اظهار داشت : در راستای تشدید و افزایش دامنه مسئولیت های نظارتی و راهبردی، به منظور پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی، این میزان سوخت قاچاق از یک دستگاه تانکر تریلر در محور لردگان به بروجن کشف و ضبط شد. 
وی  افزود:  فرآورده کشف شده با همکاری پلیس آگاهی و اخذ دستور قضایی در انبار نفت شهرکرد مستهلک و پرونده مورد نظر جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استانی ارجاع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در استان ۸۰ جایگاه فرآورده سوختی فعال است که به منظور کنترل قاچاق سوخت دوربین های کنترل در جایگاه ها نصب شده و هرگونه تخلف بر عهده مدیر جایگاه است.

سالاری نسب افزود: طی سال جاری مصرف سوخت در حوزه حمل و نقل در استان ۱.۲ درصد کنترل شده و کشفیات قاچاق سوخت در این مدت در استان ۹ برابر شده است.

وی گفت: طی سال جاری ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای قاچاقیچان سوخت در استان جریمه صادر و اخذ شده است که ۱۷۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

به گزارش ایرنا ، محور پرتردد لردگان بروجن در مسیر اصلی جاده مواصلاتی اصفهان- خوزستان- یاسوج قرار دارد که مسیر مرکز ایران را به جنوب و غرب کشور متصل می کند. 

۶۱۹۹/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.