رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: ۱۲۳ راس از این تعداد دام قاچاق امروز /هشت مرداد ماه جاری/ و ۱۰۵ راس مابقی نیز در طول سه روز گذشته، توسط ماموران پلیس آگاهی این استان، کشف شد.    

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کارشناسان پلیس، ارزش ریالی این تعداد دام را قریب هفت میلیارد ریال برآورد کردند که با استفاده از سه دستگاه کامیون، منتقل می شدند.

وی اظهار داشت: رانندگان این کامیون ها به عنوان متهم در این ارتباط دستگیر و به همراه ادله و مستندات، به منظور رسیدگی حقوقی و اعمال قانون به مراجع قضایی استان زنجان معرفی شدند.

رحمتی با بیان اینکه طی هفته جاری ۳۵۳ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از یک دستگاه کامیون باری کشف و به منظور اعمال قانون تحویل تعزیرات حکومتی استان دادند، ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی زنجان امروز /هشتم مرداد ماه/ موفق به دستگیری یک سارق غیربومی منزل و یک سارق باغات و شرکت ها،  شدند.   

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان به عموم مردم توصیه کرد زمان ترک منزل، موارد ایمنی را لحاظ کنند و در صورت امکان منازل خود را به دزدگیر های صدا دار مجهز کنند و از نگهداری اموال با ارزش و وجوه نقد و یا از تجمیع آنها در یک مکان، خودداری کنند و در باغات و شرکت ها نیز از نگهبان استفاده کنند و فقط به استفاده از سگ اکتفا نکنند.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.