در این آیین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در یک ارتباط ویدیوی با استانداران خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری دستور آغاز عملیات اجرایی طرح ملی مسکن را در این پنج استان صادر کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین آغاز عملیات اجرایی و واگذاری نمادین زمین برای احداث  ۷۴۱ واحدی در قالب این طرح ملی  اظهار داشت : از این تعداد واحد مسکونی ۵۰۰ واحد در سایت مسکونی منظریه شهرکرد، ۱۰۶ واحد در شهرستان بروجن، ۵۴ واحد در شهرستان اردل و ۸۱ واحد در چلگرد شهرستان کوهرنگ قرار دارد.  

اقبال عباسی افزود: از محل ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای  اقشار آسیب پذیر کشور ، تعداد  ۲ هزار ۴۴۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی توسعه مسکن و روستایی در چهارمحال و بختیاری احداث می شود.

وی گفت: در مجموع ۱۰ هزار واحد مسکونی با مشارکت راه شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخش خصوصی احداث می شود که این تعداد واحد مسکونی در قالب مسکن روستایی ، طرح اقدام ملی و توسعه مسکن دولت است و طرح ساخت یکهزار و ۳۰۰ واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن در مناطق شهری کوچک نیز اجرا می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: با احداث و تکمیل این حجم عملیات عمرانی مسکن در است ، تحولی عظیم در تعادل بخشی قیمت مسکن ، اشتغال فصلی ساخت و ساز و  رضایت در زندگی مناطق روستایی و شهرهای کمتر توسعه یافته استان ایجاد خواهد شد.    

به گفته وی ، رونق اقتصادی، ایجاد و افزایش اشتغال در بخش های مرتبط از جمله صنعت، تولید و خدمات از دیگر اهداف اجرای این طرح  ملی توسعه مسکن در کشور است. 

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه  و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ، احداث طرح احداث مسکن  روستایی با اعتبارات دولتی در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا ، چهارمحال و بختیاری دارای ۴۲ شهر و بیش از ۸۰۰ روستا و آبادی است که جمعیتی افزون بر ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد.

۶۱۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.