یوسف اسلامی باباحیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرای این طرح‌ها  ۴۲ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری‌ها هزینه شد.

وی تاکید کرد:‌ بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری به ۱۱ شهرداری استان اختصاص دارد.

اسلامی باباحیدری افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری در هفته دولت زمینه اشتغال مستقیم ۹ نفر فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین در هفته دولت سال‌جاری عملیات اجرایی ۱۴ طرح جدید مختص شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری آغاز شد که برای اجرای این طرح‌ها ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

این مسوول استانداری اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری صورت گرفت و در این مدت اعتبارات مطلوبی از منابع مختلف ملی، استانی و سایر ردیف‌های اعتباری به شهرداری‌ها اختصاص یافت که همین عامل باعث رونق در فعالیت و افزایش درآمدهای پایداری شهرداری‌ها شد.

وی تاکید کرد: خودکفایی شهرداری‌ها، تجهیز به ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و رسیدن به درآمدهای پایدار شهری از مهمترین برنامه‌های اجرایی دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایرنا، هفته دولت سال‌جاری ۳۶۳ طرح با ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار و یکهزار و ۶۲۰ نفر استغالزایی مستفقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

دوم تا هشتم شهریورماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام "هفته دولت" نامگذاری شده است.

چهارمحال و بختیاری هم‌اینک ۴۲ شهرداری فعال دارد.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.