به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان ، دومین دوره المپیاد استعداداهای برتر در رشته کونگ فو بخش دختران ۳۰ مردادماه الی ۱ شهریورماه با حضور ۴۹۸ کونگ فوکار دختر از استان های سراسر کشور در شهرکرد و تیم های آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان و کرمان اول تا سوم شدند.
همچنین در بخش انفرادی در وزن منفی ۳۲ کیلوگرم زهرامحمودی از آذربایجان شرقی، زهره آروانه از لرستان، نگارجانی پور از کهکیلویه و بویراحمد و ترانه عزیزی از کردستان(سوم مشترک)، در وزن منفی ۳۴ کیلوگرم  شینا امامی از کردستان، نسا سپهری از لرستان، زهرا افرزانی از آذربایجان شرقی و مریم پورخسروانی از کرمان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن منفی ۳۶ کیلوگرم الهه اجاقی از آذربایجان شرقی، متقی زاده از اصفهان، مریم احوالکی از قزوین و سحرسَهدی از سیستان و بلوچستان، در وزن منفی ۳۸ آیدابرخورداری از کرمان، مبینادشتی از سیستان وبلوچستان، سارا نسرینیا از مازندران و زکیه محمدی از خراسان جنوبی در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
در وزن منفی ۴۱ کیلوگرم سمانه ابیضی از آذربایجان شرقی، فاطمه شفاهی زاده از خراسان رضوی، مهشیدحاتمی از البرز و پرینازبختیاری از اصفهان، در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم ساجده پیوست- از  سیستان وبلوچستان، مبیناخضری از کرمان و نازنین عطاردین از خراسان شمالی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در وزن منفی ۴۷ کیلوگرم سارازاکری از خراسان رضوی، زهراقویانلویی از خراسان شمالی و مبینارمضانی از گیلان و تالیامقدسی از کردستان اول تا سوم شدند.
در ادامه و در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم مریم پالیزدان از البرز، سیدسحرحسینی از سیستان وبلوچستان، مژده نژادخسرواز فارس و نرجس دانشگر از کهکیلویه وبویراحمد، در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، هانیه پورخسروانی از کرمان، فاطمه کریمی از فارس و زهراقاسمی از اصفهان به ترتیب مدال طلا، نقره و برنز مسابقات را کسب کردند.
درنهایت در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم محدثه سلخوری از  قزوین، معصومه افتخاری از البرز، ستایش امن زاده از آذربایجان شرقی و ایدا فدایی از کهکیلویه وبویراحمد، در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم زینب اجاقی از آذربایجان شرقی، محدثه سلطانیان از اصفهان، کلثوم شمسایی از کهکیلویه وبویراحمد و نادیااوشنی از همدان حایز مقام های اول تا سوم شدند.
گفتنی است تیم چهارمحال وبختیاری کاپ اخلاق مسابقات را بالای سر برد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1244144
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.