محمدباقر نوبخت روز جمعه در پایان سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرعت‌بخشی به توسعه استان‌ها به ویژه مناطق کمتر برخوردار کشور نظیر چهارمحال و بختیاری از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است.

وی ادامه داد: در همین راستا به دعوت استاندار و مجمع نمایندگان استان به چهارمحال و بختیاری سفر کردم و پذیرفتم به عنوان جانشین فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی در این استان، اهداف و سیاست های این حوزه را با جدیت بیشتری پیگیری کنیم.

نوبخت، با ابراز امیدواری نسبت به پیشرفت شتابان طرح‌های اقتصاد مقاومتی این استان، تصریح کرد:  از این پس بیش از گذشته به این استان سفر می‌کنم تا چگونگی روند این طرح‌ها از نزدیک پیگیری و نظارت شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: بی‌شک پیشبرد این سیاست‌ها با فراستی که اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری دارد به درستی محقق می‌شود.

نوبخت به برنامه‌های سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری اشاره و نتایج آن را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این نشست‌ها فرصتی برای سازمان برنامه و بودجه کشور فراهم کرد تا با آشنایی بیش از بیش با مشکلات این استان، در راستای رفع آن راهکارهای سازنده‌ای تدبیر شود.

وی ادامه داد:  انعقاد تفاهمنامه احداث بیش از ۲ هزار واحد مسکونی نیازمندان چهارمحال و بختیاری با همکاری سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه‌های این سفر بود که به مسئولان مربوطه تاکید شد تا این واحدها ظرف یکسال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

نوبخت خاطرنشان کرد: نشست مشترک برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی، دیدار از مسیر ارتباطی شهرکرد- بروجن- لردگان، بازدید میدانی از روند اجرایی پروژه راه آهن مبارکه- سفیددشت- شهرکرد، بازدید میدانی از روند اجرای عملیات پروژه آبرسانی بن- شهرکرد- بروجن، بازدید از چهارخطه شلمزار به شهرکرد، آغاز عملیات اجرایی کنارگذر شمالی شهرکرد و بازدید میدانی به منظور سرعت‌بخشی به تکمیل پروژه مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های بالایی در حوزه دامپروری، کشاورزی و گردشگری دارد، افزود: بهره‌برداری از خط توسعه تولید خوراک میگو در این استان اقدام شایسته بخش خصوصی در راستای بهره گیری از این ظرفیت‌ها بود که امید می‌رود روند جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این استان تداوم یابد.

نوبخت در پایان از استاندار چهارمحال و بختیاری که با نگاه ویژه و دغدغه‌مند رشد و توسعه استان را پیگیری می‌کند، قدردانی کرد.

۷۳۶۳/2097

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.