محمدباقر نوبخت در حاشیه دیدار از مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن در منطقه سفید دشت تاکید کرد: با اختصاص این مبلغ باید تا ۳ ماه دیگر بهره برداری از این دو قطعه چهار خطه جاده تا پایان آبان سال جاری صورت گیرد.
وی افزود: این مبلغ برای تملک زمین های دو قطعه از مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و کوشکی تا پل قرح اختصاص داده شد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : در دیدار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه ، وی قول داد  ۱۰۰ میلیارد ریال برای تملک اراضی محور شهرکرد به بروجن و لردگان اختصاص یابد.

خدیجه ربیعی فردانبه افزود :به لحاظ حفظ حقوق کشاورزان و دغدغه بهسازی مسیر ، با پیگیری های که انجام دادم ، رئیس برنامه و بودجه قرار شد از این محور به صورت ویژه از این طرح دیدار میدانی داشته باشد که اکنون محقق شد.

وی گفت :در این دیدار تاکید شد که رئیس سازمان برنامه و بودجه به پیمانکار تاکید کرد که طرح تا دو ماه آینده به بهره برداری و مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برآورد اعتبار ساخت مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و کوشکی تا پل قرح ۳ هزار میلیارد ریال است.
داریوش حسینی تصریح کرد: برای اجرای این طرح امسال یکهزار و ۸۰ میلیارد اختصاص پیدا کرد.
وی یادآور شد: با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای آزاد سازی زمین های واقع در مسیر این طرح روند اجرایی آن تسریع و تا پایان آبان امسال بهره برداری می شود.
به گزارش ایرنا، دکتر نوبخت همچنین از روند اجرایی پروژه راه آهن مبارکه به سفید دشت شهرکرد بازدید میدانی کرد.
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است و جاده های این شهرستان از جمله محورهای ترانزیتی استان به سمت جنوب کشور محسوب می شود.
۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.