علی کاظمی باباحیدری روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران استان به مناسبت روز خبرنگار ، نقش رسانه ها در شفاف سازی کارهای مسئولان اجرایی ، ایجاد انسجام ، وحدت و بازگو کردن مطالبات مردم را مهم  دانست و اظهار داشت: اگر خدمات نظام در مناطق محروم به گوش مردم نرسد ، جفا در حق جمهوری اسلامی خواهد بود.  

وی ، محرومیت و توسعه نیافتگی چهارمحال و بختیاری  را ناشی از بی توجهی رژیم پهلوی در گذشته دانست و اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی برای توسعه این استان تلاش زیادی شده است که هنوز با گذشت چهار دهه گرد محرومیت از منطقه زدوده نشده است .     

کاظمی با اشاره به طرح های عمرانی حوزه انتخابی خود،  از بازگشایی تونل یکهزار و ۵۰۰ متری  زره  ناغان در آینده نزدیک خبر داد و  اظهار داشت: با جذب  و  پرداخت  مطالبات معوق پیمانکار،  اعتبار جدید نیز برای امسال در نظر گرفته شده است. 
به گفته وی ، با بهره برداری از این طرح بیش از ۵ نقطه حادثه خیز و پرخطر حذف و جاده اصلی شهرکرد به سمت سد کارون ۴ و استان خوزستان ۳۵ کیلومتر کوتاه تر خواهد شد. 

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی افزود: تونل زره که در زیر کوه سوخته و گردنه زره در حال حفاری است، ۲ شهر شلمزار مرکز شهرستان را به ناغان متصل می کند و با تکمیل آن تحولی بزرگ در منطقه ایجاد خواهد شد. 
کاظمی ،از تکمیل و  بهره برداری از فرهنگسراهای نیمه تمام در این چهار شهرستان،خانه بوکس جونقان و تعدادی از طرحهای عمرانی دیگر  تا پایان دسال جاری خبرداد و افزود:   عملیات اجرایی برخی از این طرح ها  بیش از ۱۰ سال سابقه دارد. 
در این نشست خبرنگاران مشکلات عرصه خبر و اطلاع رسانی و مطبوعات مکتوب  را با نماینده مجلس شورای اسلامی  مطرح کردند .

۶۱۹۹/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.