مجید شیرانی روز شنبه در خصوص برخی مطالبات برای ایجاد بیمارستان در مناطق کم جمعیت استان اظهار داشت: وزارت بهداشت و درمان موظف است تا خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین خدمات اورژانس را در همه نقاط کشور گسترش دهد اما این به معنای ایجاد بیمارستان در مناطق کم جمعیت نیست.

وی ادامه داد: ایجاد بیمارستان‌های کوچک در مناطق روستایی به این معناست که ما به مردم این مناطق به عنوان شهروندان درجه ۲ و ۳ نگاه می‌کنیم این در حالیست که باید برای همه مردم ارزش قائل شویم و اجازه دهیم از خدمات تخصصی بیمارستان‌های بزرگ بهره‌مند شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایجاد بیمارستان در مناطق کم ‌جمعیت نوعی سیاسی‌کاری و عوام‌فریبی است، خاطرنشان کرد: چنین سیاستی را در استان دنبال نمی‌کنیم چراکه این موضوع هم برای دولت ضرر به همراه دارد و هم مردم این مناطق از این موضوع متضرر می‌شوند.

شیرانی افزود: امید است با رفع کاستی‌های موجود که هم در حوزه تجهیزات و امکانات و هم نیروی انسانی شاهد آن هستیم و همچنین ارتقای خدمات تخصصی و فوق تخصصی بتوان نیازهای درمانی و بهداشتی همه مردم استان را بنحو مطلوبی تامین کنیم.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با در اختیار داشتن ۲ مرکز آموزشی- درمانی، ۸ بیمارستان، یکهزار و ۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی، ۹۸ آمبولانس پیش‌بیمارستانی (۱۱۵) و بیمارستانی و ۵۱ آمبولانس مراکز بهداشتی و امکانات تشخیصی به جمعیت بیش از ۹۴۷ هزار نفری استان خدمات رسانی می‌کند.

۷۳۶۳/۶۰۲۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.