مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت : فاطمه نیکبخت بانوی کشتی‌ گیر استان به اردوی تیم ملی آلیش بانوان دعوت شده است و خود را برای رقابت‌های جایزه جهانی کره آماده می‌کند.
حمید کریمی روز سه شنبه افزود:  اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان تا ۲۰ مردادماه در خانه کشتی حمید سوریان تهران ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، همچنین از سوی فدراسیون قایقرانی محمد مهدی کنارنگ جوان ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی آمادگی تیم ملی این رشته دعوت شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: مرحله چهارم اردوی تیم ملی اسلالوم آقایان بزرگسالان به منظور حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ و قهرمانی آسیا با حضور ۸ قایقران به میزبانی شهرستان رودبار در برگزار است.
کریمی یادآور شد: محمد مهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری، آریا جعفری و فراز حسینیان از اصفهان، مرصاد واحدی از البرز، امیر رضانژاد و محمد مهدوی نیا از تهران، مهدی نظری از گیلان و مصطفی نظری از مازندران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
به گزارش ایرنا، امسال ۱۲ نفر از ورزشکاران چهارمحال و بختیاری به اردوهای مختلف تیم های ورزشی در رده های سنی مختلف دعوت شدند.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.