به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی حفظ اثار سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار داشت: دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران در مقابل تهاجم گسترده ارتش بعث عراق که با پشتیبانی استکبار جهانی انجام شد باعث عزت، سربلندی و افتخار ایران اسلامی شد و الگویی مناسب برای همه ملت های مسلمان در مقابل نظام سلطه شد و این پیروزی مرهون فداکاری، ایثار، مجاهدت، مقاومت و شجاعت همراه با ایمان رزمندگان و ایثارگران بوده است.

وی گفت: با گذشت 30 سال از دفاع مقدس و تاکیدات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص برآنیم تا با تجلیل و تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس از سال ها مجاهدت و ایثارگری آنان قدردانی بعمل آوریم.

ذوالفقاری گفت: همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در تاریخ 7 مهر روز فرماندهان شهید در تمامی شهرستان های استان همزمان با مراسم ملی نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در تهران برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: طبق ابلاغیه های ستادکل نیروهای مسلح و وزارت کشور، ریاست ستاد نکوداشت در استان با مسئولیت استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرمانداران و دبیری فرماندهان سپاه نواحی شهرستان مربوطه است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1221394
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.