به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان ،ایرج فاضلیان با بیان اینکه اعزام ورزشکاران در سال ۹۷ نسبت به سال ماقبل آن پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: در سال ۱۳۹۶ در مجموع ۳۷۲ اعزام در رشته های مختلف ورزشی به مسابقات کشوری و برون مرزی بوده که این آمار در سال ۱۳۹۷ به ۵۹۷  مورد رسید.
وی افزود: ورزشکاران این استان در سال گذشته ۲۱۰ مدال برون مرزی کسب کردند که از این تعداد ۱۹۴ مدال ازمسابقات بین‌المللی، ۱۲ مدال از مسابقات آسیایی و ۴ مدال از مسابقات جهانی کسب شد.
فاضلیان تصریح کرد: در سال مذکور ورزشکاران استان علاوه بر مدال های برون مرزی، در رشته‌های مختلف موفق به کسب ۱۱۷۵ مدال کشوری شدند که از این تعداد ۷۰ مدال تیمی، ۳۷۳ مدال طلا انفرادی، ۳۲۳ مدال نقره انفرادی و ۴۰۹ مدال برنز انفرادی بوده است.  
وی ادامه داد: ورزشکاران این استان در سال ۱۳۹۶ در  مسابقات جهانی، آسیایی، بین المللی و کشوری به ۱۰۷۰ مدار دست پیدا کردند که این آمار در سال ۹۷ به رشد قابل توجهی رسید.
رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان در بخشی دیگر از اظهارات خود مسابقات برگزار شده در طول سال ۱۳۹۶ در رشته های مختلف ورزشی را ۸۷۴ مورد اعلام کرد و افزود: در این حوزه نیز رشد بسیار خوبی داشتیم و این آمار در سال ۱۳۹۷ به ۱۱۸۰ مسابقه رسیده است که ۱۱۳۳ مورد مربوط به مسابقات استانی و ۴۷ مورد مربوط به میزبانی مسابقات کشوری بوده است.
فاضلیان در پایان از رشد ۳۰ درصدی بیمه شدکان ورزشی نسبت به سال ۹۶ خبر داد و اضافه کرد: سازماندهی ۴۷ هزار و ۵۴۷ ورزشکارمرد و زن، امضای ۴۷ تفاهم نامه مالی با هیئت‌های ورزشی، برگزاری ۳۰ مجمع سالیانه و انتخاباتی و .....را ازدیگر فعالیت ها و عملکرد این حوزه در سال گذشته عنوان کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1216602
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.