به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری، امین صلابت اظهار داشت: این میزان محصول در یک سال اخیر تاکنون ، در یکی از بزرگترین کارخانه های موکت و کف پوش غرب آسیا در شهرک صنعتی بروجن تولید شده است.
به گفته وی، این محصولات شامل موکت خانگی و اداری به صورت ولور و کبریتی و تافتینگ، موکت و لایه‌های ترموفوم و نان وون‌های مورد مصرف در خودرو، بی بافت‌ها در انواع سوزنی، ترموباند و ترموفیوز است.
به گفته وی، تولید اسپری لایی، ژیو سنتتیک‌ها در انواع ژیوتکستایل و ژیوممبران، ژیوکامپوزیت، الیاف پلی پروپیلن، پلی استر و پلی آمید، نخ BCF (پلی پروپیلن و پلی آمید) فریز و هیت ست، مستربچ، روغن‌های نساجی، رزین‌های همووکو پلیمر پایه آبی، پودر‌های پلیمری و برس‌های صنعتی از دیگر محصولات این مجتمع تولیدی در استان است.
وی ادامه داد: کارخانه تولید موکت و کف پوش چهارمحال و بختیاری با بهره گیری از آخرین دستاورد‌های فناوری، در زیربنایی حدود 110 هزار مترمربع به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در بین کشور‌های منطقه و خاورمیانه با ظرفیت تولید سالانه 50 میلیون متر مربع موکت در قطب صنعتی بروجن قرار دارد.
وی گفت: موکت های تولید شده علاوه بر بازار داخلی به بازارهای هدف در کشورهای آسیای میانه هم ارسال شده است.
به گزارش شهرستان بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
2097/6199
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.