به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ازرشهای دفاع مقدس استان اظهارکرد : آزادی خرمشهر و سوم خرداد پیروزی حق بر باطل و روز درهم شکسته شدن هیمنه و ابهت پوشالی همه بدخواهان نظام اسلامی بود.
وی تصریح کرد: تاریخ چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخار ثبت و همچون سپهری پر ستاره می درخشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود : حماسه آزاد سازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم به منصه ظهور رسید.
وی، همچنین در این جلسه بر همکاری همه دستگاه های اجرایی به ویژه ادارات خدمات رسان استان در تکمیل زیرساخت های مجموعه فرهنگی دفاع مقدس مرکز استان تاکید کرد.
عباسی گفت : ادارات برق ، گاز و آب و فاضلاب را موظف اند تا پایان سال مالی 97 نسبت به اتصال اشتراک این مرکز فرهنگی عمل کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین از اختصاص افزون بر 20 میلیارد ریال اعتبار در سال جدید برای تکمیل طرح موزه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: امید است امسال 7 یادمان و گلزار شهدای گمنام از 36 یادمان استان که ساماندهی نشده است تامین اعتبار و ساماندهی شود.
به گزارش ایرنا، ساخت مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری سال 89 آغاز شد و از پیشرفت فیزیکی 75درصدی برخورداراست.
استان چهارمحال و بختیاری بیش از 2هزار400 شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.