استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیلاب اخیر استان گفت: علت‌ وارد شدن خسارت به مدارس استان در بارندگی ‌ای اخیر بررسی شود.

به گزارش ایلنا، اقبال عباسی شامگاه امروز در نخستین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: پس از انجام بررسی‌های لازم، با مسئولان مقصر در روند ساخت و ساز و عوامل سهل انگار در مهار سیلاب برخورد لازم صورت گیرد. پس از آن تجزیه، تحلیل، راهکار و پیشنهادهای علمی و عملی برای کاهش خسارت‌های بعدی اعلام شود.

عباسی به در پیش بودن 12 اردیبهشت روز معلم و هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره و تصریح کرد: مسئولان مؤثر چهارمحال و بختیاری در این هفته با معلمان نمونه دیدار می‌کنند و قدردانی از معلمان نمونه چهارمحال و بختیاری در این هفته براساس شاخص‌ها و ارزیابی‌های علمی انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در 3 موج بارندگی اخیر 81 میلیارد و 909 میلیون ریال خسارت به 218 فضای آموزشی استان با 25 هزار و 205 مترمربع زیربنا وارد شد.

فرحناز قائدامینی تاکید کرد: به‌دنبال 3 موج بارندگی اخیر 889 نفر در 65 مدرسه و 9 سالن ورزشی وابسته به آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اسکان اضطراری یافتند. در این مدت سقف برخی از مدارس چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در شهرستان فارسان به علت شدت باد با 160 کیلومتر سرعت، تخریب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.