برهان حسین پور آقایی عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 56 واحد مسکونی در بخش فلارد این شهرستان قرار دارد که بدلیل احتمال سرریز و یا شکستگی سد گنج تخلیه شد.
بگفته وی، ساکنان منازل مسکونی روستاهای گنج، شهریار و چارده در پایین دست سد به مکان های امن نقل مکان کرده اند.
وی اظهار داشت: 8 واحد مسکونی دیگر نیز در روستای 'گوگر' بخش مرکزی شهرستان لزدگان بدلیل ترک خوردگی و خرابی منازل مسکونی در بارش های اخیر تخلیه شده است.
فرماندار لردگان از اسکان این افراد در مدارس، مساجد، حسینیه ها و خانه اقوام خبر داد و گفت: 100 بسته غذایی نیز برای 72 ساعت این افراد از سوی جمعیت هلال احمر تهیه و توزیع شده است.
حسین پور آقایی اظهار داشت: هم اکنون همه محورهای مواصلاتی در شهرستان به جز یک محور در بخش رودشت که بدلیل آبگرفتگی مسدود شده باز است و تردد در آنها جریان دارد.
وی به وضعیت سد و ادامه داشتن بارندگی ها در سطح شهرستان به خصوص بخش فلارد اشاره کرد و افزود: تاکنون مشکلی در خصوص سرریز و یا شکستگی سد بوجود نیامده است.
وی بدون اعلام میزان خسارت وارده در بارش شب گذشته تاکنون افزود: هنوز خسارت ها برآورد نشده، اما پیش بینی می شود، میزان خسارات بارندگی شب گذشته تاکنون از خسارت های بارندگی اوایل فروردین ماه کمتر باشد.
لردگان از محورهای اصلی و اتصال استان های چهارمحال و بختیاری به خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد به مرکز کشور است.
به گزارش ایرنا، در بارش های اخیر که در تاریخ پنجم و ششم فرودین ماه در این شهرستان رخ داد بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف این شهرستان وارد شد.
شهرستان لردگان در فاصله 165 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.