اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نشست که روز یکشنبه با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان با محمد شریعتمداری برگزار شد توانستیم مصوبات و قول های مساعدی برای بهبود وضعیت اشتغال و تولید استان بگیریم.
وی، حل مشکل شرکت «هاناپرواز درنا» را از مهمترین تصمیمات این نشست عنوان کرد و گفت: مشکلات این سرمایه گذار بخش خصوصی در صنعت گردشگری استان با حضور هیات مدیره این شرکت در جلسه مطرح شد و وزیر تعاون در خصوص عملیاتی شدن تفاهم نامه بین این شرکت و هواپیمایی آسمان با موضوع فروش سه فروند هواپیمای فوکر 100 به مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان دستور ویژه داد.
بگفته عباسی، صدور مجوز و احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان بروجن و همچنین تامین پزشک برای بیمارستان ها و درمانگاه های تامین اجتماعی استان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود و وزیر در خصوص ضرورت احداث پلی کلینیک بروجن در همان محل و با همان ظرفیتی که کلنگ زنی شده تاکید و دستور لازم را صادر کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری، پیش بینی آینده شغلی کارگران پروژه پتروشیمی لردگان پس از تکمیل طرح را از مهمترین دغدغه های بخش کارگری استان عنوان کرد و گفت: از آنجاکه پیش بینی می شود که پتروشیمی لردگان سال آینده به بهره برداری برسد قرار بر این شد تا در خصوص وضعیت کارگران این مجتمع تمهیدات لازم اندیشیده شود.
عباسی خاطرنشان کرد: رفع مشکل شرکت شیر خشک نوزاد پگاه،پیگیری تفاهم نامه حوزه اشتغال فراگیر و عملیاتی شدن قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار روستایی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که تصمیم گیری لازم در این زمینه نیز انجام و توسط وزیر ابلاغ شد.
به گزارش ایرنا، شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی که به اختصار شستا نامیده می شود، جزو بزرگترین حوزه کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب می آید که در سال 1365 به منظور حفظ و ارتقاء ارزش ذخایر سازمان تامین اجتماعی با سرمایه اولیه 20 میلیارد ریال تاسیس شد.
در حال حاضر این شرکت وابسته به تامین اجتماعی به‌ عنوان پشتوانه اقتصادی این سازمان به شمار می رود.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.