به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آیین، با اشاره به آغاز چهلم و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید از این بیانیه راهگشا در راستای سازندگی همه جانبه جامعه استفاده کرد.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود : روح این بیانیه سازندگی جامعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های جوان کشور است.
وی با تاکید بر اینکه روح شهدا و شهادت در جامعه زنده است، اظهار داشت : مبادا در جامعه اسلامی، افرادی باشند که بخواهند از این مسیر خارج شوند.
امام جمعه شهرکرد افزود : یاد شهدا و رشادتهای ایثارگران و جانبازان انقلاب را مصونیت می بخشد.
به گفته وی، روح این بیانیه سازندگی جامعه براساس اخلاق، ایمان ، پاکی ها و مبارزه جدی با مفاسد، ناهنجاری های مقابله با نفوذ مستکبران است.
وی ، به انتخابات پیش رو و مشکلات اقتصادی و تحریم ها در جامعه اشاره کرد و گفت: این شرایط زمینه ساز خیزش دشمن برای فتنه انگیزی در 98 خواهد بود، که مردم با بصیرت و هوشیار و انقلابی، در مقابل این فتنه ها بار دیگر ایستادگی خواهند کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه این استان، یکی از استانهای امن کشور است، گفت افزود :امروز در کشور، نظم ، امنیت و آسایش ایران مدیون تلاش ها و رشادت های نیروی انتظامی است.
اقبال عباسی افزود : امنیت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به ویژه امنیت مرزی که دشمنان از فضا و زمین برای برهم زدن آن فکر می کند، در سایه رشادت ها و شهادت های نیروهای نظامی و انتظامی بدست آمده است و قدردانی از این تلاش ها وظیفه همگانی است.
به گفته وی ، توسعه، پیشرفت، نظم و آرامش و امید در جامعه به دلیل ایثار و فداکاری نیروهای نظامی در داخل کشور است.
عباسی اظهار داشت: از سوی دیگر، شهدای مدافع حرم با گذشتن از جان خویش ، در برابر هجوم گروه های تکفیری و دشمنان ایران ایستادگی کردند تا مرزهای خاکی کشور در آرامش باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در یکسال اخیر مشکلاتی صنفی از جمله اعتراض کامیونداران ،کارگران،مشکلات اقتصادی، با مدیریت درست رفع شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری به دو چالش مهم استان از جمله آب و بیکاری اشاره کرد و گفت : با تلاش مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی هیچ کدام از این چالش ها باعث بی نظمی در استان نشد.
رییس مجمع نمایندگان چهارمحال وبختیاری در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : ماموران انتظامی در ایجاد آرامش عمومی و نظم بخشی در کشور همواره نقش آفرین بوده اند.
خدیجه ربیعی فرادنبه افزود : امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، پلیس مبارزه با قاچاق قاچاق و ارز و پلیس مرزبان در تامین امنیت کشور جانفشانی و شهادت طلبی کردند.
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به رشادت جانبازان، شهدا و ایثارگران در ایجاد نظم و امنیت گفت : در طول دوران دفاع مقدس2 هزار و 438شهید تقدیم نظام شده است که از این تعداد 143 شهدای نیروی انتظامی هستند.
سردار غلامعباس غلامزاده افزود : از نیروی انتظامی استان 76 شهید در دوران دفاع مقدس، 67شهید در راستای نظم و امنیت و برخورد با اشرار به شهادت رسیدند.
وی اظهار داشت : در این دوران 295 نفر از کادر نیروی انتظامی به جانبازی نایل شدند.
به گفته وی، ماموران انتظامی استان با همراهی مردم و مسئولان با توجه به کمبودهای موجود در راستای ایجاد نظم و امنیت تلاش کردند.
به گزارش ایرنا، سومین یادواره 143 شهید فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری و شهدای مدافع حرم در راستای تجلیل از خانواده شهدا در سالن ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
2097/7360
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.