به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری ، اسحاق جهانگیری در دیدار با استاندار و مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری خواستار رفع موانع توسعه این استان شد.
براساس این گزارش ، استاندار چهارمحال و بختیاری و مجمع نمایندگان استان با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی دیدار و گزارشی از وضعیت استان در حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون ارائه کردند.
استاندار چهارمحال و بختیاری و مجمع نمایندگان استان با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی دیدار و گزارشی از وضعیت استان در حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون ارائه کردند.
اقبال عباسی از دستور ویژه معاون اول رئیس جمهور به وزارتخانه‌ها و
سازمان‌های مختلف برای حل مشکلات و برخی موانع فرا روی توسعه چهارمحال و بختیاری در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف خبر داد
وی گفت: معاون اول رئیس جمهور در این دیدار همچنین با اشراف به برخی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه در استان بر شکوفا شدن این داشته‌ها با محوریت و رویکرد اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید تأکید کرد.
تأمین و ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه حمل و نقل ، توسعه و ایمن سازی راه‌ها از جمله تسریع در احداث راه آهن اصفهان-چهارمحال و بختیاری -خوزستان و آزاد راه شهرکرد- اهواز در این نشست مطرح شد.
اجرای طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی ، بیمارستان هزار تختخوابی شهرکرد و تجهیز بیمارستان بروجن- پتروشیمی لردگان-پتروشیمی بروجن- آبگیر طرح انتقال آب بن به بروجن- استقرار پایگاه شرکت هواپیمایی با مرکزیت شهرکرد - دانشکده منابع طبیعی بروجن، افزایش میزان بهره‌مندی استان از اعتبارات ملی به‌ویژه از صندوق توسعه ملی و تأمین منابع لازم برای تسریع در روند اجرای برخی طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی از جمله خواسته‌های استاندار چهارمحال و بختیاری و مجمع نمایندگان استان در دیدار با اسحاق جهانگیری بود.
عباسی موقعیت استراتژیک استان، وجود مناظر بکر و طبیعی، معادن، جنگل‌های انبوه و جاذبه های گردشگری را بخشی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری در این دیدار تأکید کرد: شرایط لازم برای انجام سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف این استان فراهم است.
در این دیدار نماینده مردم شهرستان های شهرکرد،بن و سامان و نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.