سیامک حیدری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، از دستور کار قرار گرفتن گازرسانی به 162 واحد صنعتی دیگر طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده در نیمه نخست سال 98 این تعداد واحد صنعتی به شبکه گاز کشور متصل می شود.
بگفته وی، با تکمیل عملیات گازرسانی به این واحدها افزون بر 5 میلیون و 800 هزار لیتر گازوئیل و نفت سفید صرفه جویی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: افزون بر 2 هزار میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید در بخش گازرسانی این استان هزینه شده است.
حیدری افزود: در دولت تدبیر و امید به 8 شهر و 107 روستای جدید گازرسانی شده که با این احتساب 39 شهر و 464 روستای استان از خدمات گازرسانی بهره مند هستند.
وی گفت: در ابتدای دولت یازدهم 235 هزار و 721 مشترک در استان از گاز طبیعی بهره مند بودند که طی 5 سال گذشته با 31 درصد رشد به 307 هزار و 799 مشترک افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تعداد مشترکان صنعتی و کشاورزی بهره مند از گاز طبیعی استان را ابتدای در دولت یازدهم 874 مشترک عنوان و تصریح کرد: این رقم هم اینک با 35 درصد رشد به یکهزار و176 مشترک صنعتی و کشاورزی افزایش یافته است.
حیدری، ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق شهری استان را بیش از 95 درصد و ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق روستایی این خطه را 86.5 درصد دانست.
طبق اعلام کارشناسان شرکت ملی گاز، چهارمحال و بختیاری در ردیف 8 استان سبز کشور در اجرای گازرسانی به مناطق شهری، روستایی و صنعتی است.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.