به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح های شهرستان شهرکرد افزود: طرح های نیمه تمام در طول سالهای گذشته در استان روی زمین مانده است که برای تکمیل انها با اعتبارات محدود موجود به 7 سال زمان نیاز است.
وی ادامه داد: با وجود اینکه دستاوردها و خدمات بسیاری در استان طی 40 سال گذشته به مردم ارائه شده است اما برخی نارضایتی ها و کاستی ها نیز وجود دارد که اصلی ترین عامل آن محدودیت منابع دولت برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم است.
عباسی در عین حال ابراز امیدواری کرد که با جذب حداکثری سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان بتوان طرح های تولیدی بیشتری در استان راه اندازی و مشکلات فعلی را از میان برداشت.
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر دوری از تنگ نظری ها و حذف بروکراسی اداری از سوی دستگاه های اجرایی استان برای جذب بیش از پیش سرمایه گذاران بخش خصوصی افزود: با امید، همت و هم افزایی بخش های مختلف می توان سرعت خود را در رسیدن به توسعه پایدار شتاب بخشید.
عباسی، ضعف مدیریتی، ضعف در برنامه ریزی و محدودیت منابع و اعتبارات مالی را سه عامل شکل گیری نارضایتی عمومی عنوان کرد و گفت: بی شک تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله داریم اما با رفع این سه چالش می توان وضعیت خود را تا حد زیادی بهبود بخشید.
به گزارش ایرنا، در این آیین 84 طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری افزون بر 129 میلیارد بصورت متمرکز در شهرستان شهرکرد بهره برداری و افتتاح شد.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.