به گزارش ایرنا، مسعود ملکی روز چهارشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان بروجن تاکید کرد: هم اینک وضعیت بسیاری از پروژه ها و فضاهای عمومی با کاربری مشخص ناتمام و نامشخص است.
وی افزود: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری قول مساعد داده تا زیرساخت های مسکن مهر شهرک الهیه بروجن و وضعیت پروژه ها و فضاهای عمومی با کاربری مشخص در این طرح را تعیین تکلیف کند.
ملکی تصیرح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان بروجن موظفند تا گزارشی مکتوب از وضعیت طرح ها و پروژه های عمرانی این شهرستان تهیه و ارائه کنند.
وی یادآور شد: شناسایی مشکلات مرتبط با اجرا، تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام شهرستان بروجن در دستور کار مسئولان مرتبط در سطح شهرستانی و استانی قرار گیرد.
فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: بخشداران این شهرستان موظفند برای تسریع در روند این مهم از پروژه های مورد نظر بازدید میدانی داشته باشند.
وی گفت: پیگیری جذب اعتبارات ملی از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان بروجن به خصوص در جمعیت هلال احمر، تامین آب آشامیدنی شهری و روستایی ضرورت دارد.
وی افزود: دولت تکلیفی در قبال شهرداری ها ندارد و شهرداران باید براساس آئین نامه، قانون و ضوابط درآمدزایی و شهرها را اداره، عمران و آباد کنند.
7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.