به گزارش ایرنا، پیست اسکی کوهرنگ به عنوان یکی از 10 پیست مهم کشور از سال 89 به دلیل خشکسالی های بلند مدت و کاهش برف به صورت موردی فعال می شد و در برخی سالها نیز هیچ فعالیتی ورزشی به دلیل نبود برف نداشت.
مرتضی زمانپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیست از هفته گذشته بصورت آزمایشی فعال شده بود اما از روز سه شنبه بطور کامل راه اندازی شد و از روز جمعه پذیرای ورزش دوستان و علاقمندان به ورزش های زمستانی است.
وی ادامه داد: هفته گذشته بیش از 5 هزار گردشگر به شهرستان سفر کردند و در طبیعت برفی این منطقه به بازی و ورزش های زمستانی پرداختند که انتظار می رود در پایان هفته ورود جمعیت بیشتری از گردشگران به شهرستان رخ دهد.
زمانپور تصریح کرد: بواسطه بارش برف و لغزندگی معابر همچنان تردد در محورهای این شهرستان با کندی انجام می گیرد و تقاضا می شود تا گردشگران پس از بازگشایی کامل راه ها اقدام به سفر کنند.
به گزارش ایرنا، پیست اسکی کوهرنگ با ارتفاع 700 متر و با دارا بودن 3 بالابر تله اسکی ظرفیت خدمات دهی به 150 اسکی باز را دارد.
دو پیست اسکی بارده و شیخ شبان ، علاوه بر پیست اسکی کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری با وقوع بارش برف در روزهای اخیر فعال شده است.
کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد واقع است، تونل های کوهرنگ منبع تامین آب رودخانه زاینده رود، کارون و بخشی از دز است.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.