به گزارش ایرنا، کیومرث سلگی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شهرکرد افزود : تاکنون با همت این مجمع نیکوکار بیش از 30 هزار واحد مسکونی احداث، تکمیل و تحویل متقاضیان دارای شرایط شده است.
وی، از اجرای ساخت 5 هزار واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز خبر داد و گفت : امید است با همت خیرین تا پایان سال آینده این تعداد واحد در حال احداث تکمیل و تحویل شود.
مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز، از احداث و تحویل 10 هزار واحد مسکونی به خانواده های دو معلول جسمی در چند سال اخیر خبر داد.
وی ادامه داد: تامین بخشی دیگر از مسکن نیازمندان و خانوارهای دارای دو عضو معلول که اکنون 50 درصد پیشرفت داشته است، از آرمان های اصلی انقلاب و حساب 100 امام راحل است که با مدیریت جهادی، عزم ملی و اراده جدی در حال انجام است.
به گفته وی، طرح احداث مسکن ویژه خانوارهای دارای دو معلولیتی با مشارکت بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، سازمان بهزیستی و انجمن خیرین مسکن‌ساز اجرا می شود و تسهیلات ویژه کم بهره و تسهیلات بلاعوض در این طرح دیده شده است.
مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز ، خواستار مشارکت بیشتر دولت با خیرین در تامین زمین مناسب برای تداوم احداث واحدهای مسکونی خیرساز شد.
سلگی گفت: معافیت خیرین برای تامین هزینه های انشعابات آب و برق و گاز و خدمات زیربنایی در برنامه ششم توسعه به تصویب رسیده است و در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی بیشتر موضوع است.
به گزارش ایرنا، مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز به منظور شرکت در انتخاب هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کرده است .
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.