به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد علی نکونام روز چهارشنبه در همایش نقش شوراهای اسلامی و شهرداری ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری افزود : بازگو کردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای جوانان و نوجوانان ضروری است و بیان آن باعث باور یقین در افکار عمومی می شود.
وی اظهار داشت : آرزوی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برگزار نشدن جشن با شکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است که این خواب پریشان و شیطانی استکبار تعبیر شدنی نیست.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد : اگر باور حق مداری و اجرای قانون خداوند در بین امت وجود داشته باشد ، دشمن راه نفوذ و سلطه در جامعه اسلامی را نخواهد داشت.
وی ، تشکیل شوراهای اسلامی و مشارکت مردم در اجرای امور کشور را نیز از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد : باید مسئولان اجرایی در تبیین و اطلاع رسانی دستاوردهای نظام ، بدون مبالغه را بازگو کنند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود : اعضای شوراهای اسلامی با کمک دیگر مسئولان اجرایی استان، با استخراج دستاوردهای نظام و مقایسه با دوران قبل از انقلاب اسلامی مردم را دلگرم و امید به آینده را افزایش دهند.
به گزارش ایرنا ، در این همایش روسای شورای اسلامی شهر و شهرستانهای استان و شهرداران درباره راهکار برگزاری با شکوه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر کردند.
چهارمحال و بختیاری دارای 40 شهر است.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.