به گزارش ایرنا، سید نعیم امامی شامگاه شنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این استان در پرداخت تسهیلات طرح رونق توانست رتبه هشتم کشور را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مصوبات 5 گانه وزارت کشور به بانک های عامل برای تسهیل در پرداخت وام ها و امهال بدهی های بانکی ابلاغ شد
امامی تصریح کرد: امسال 228 مصوبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به تصویب رسیده است.
وی یادآور شد: از این تعداد تاکنون 183 مصوبه اجرایی شده است و بقیه در دست اجراست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: طرح های مشکل دار برای مطرح شدن در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان باید در نشست های کارشناسی بررسی شوند.
الله کرم نصیری تاکید کرد: هزینه واحدهای تولیدی و سرمایه در گردش مورد نیاز آن ها باید براساس قیمت های جدید محاسبه و در قالب تسهیلات پرداخت شود.
به گزارش ایرنا، در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری راهکارهای رفع مشکلات 9 طرح و واحد صنعتی و کشاورزی ارائه و تصویب شد.
همچنین مسایل زیرساختی 4 طرح کشاورزی از سوی بانک های عامل، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی و آب منطقه ای مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
یک شرکت سرمایه گذار بخش خصوصی نیز برای خرید 5 فروند هواپیمای 737 به ارزش 50 میلیون دلار با ظرفیت 150 مسافر به ازای هر فروند هواپیما و فعال کردن آن ها در فرودگاه بین المللی شهرکرد اعلام آمادگی کرد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.