فریدون اصفهانیان روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در خصوص اینکه در فدراسیون می ماند یا بازنشسته خواهد شد؟افزود: نمی دانم؛ چرا که طبق یک اساسنامه در تمام جهان فدراسیون های فوتبال یک نهاد غیر دولتی محسوب می شود.
وی تصریح کرد:در این زمینه تابع قانون هستیم ولی باید به گونه ای حرکت شود که ورزش فوتبال ایران صدمه نبیند.
به گزارش ایرنا، پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی و اعلام فهرست نهایی 12 نفره از مدیران بازنشسته فدراسیون‌ها منتشر شد.
روز شنبه همزمان با 26 آبان ماه آخرین مهلت برای خروج بازنشسته‌های فعال در سازمان‌ها و دستگاه‌های مشمول قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها بود.
از سوی دیگر، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان ایران و فدراسیون فوتبال ایران خواستار روشن شدن وضعیت بازنشستگان در فدراسیون‌ فوتبال شد.
فیفا در نامه ای به وزارت ورزش و جوان، اعلام کرد که اخبار رسانه‌های ایران را از طریق جراید رصد کرده و خواستار روشن شدن تکلیف این نفرات است.
از طرفی در این نامه عنوان شده است که تعدادی از افراد که در باشگاه‌ها کار می‌کنند شائبه هایی برای بازنشستگی آنها وجود دارد که باید این شائبه ها بر طرف شود اگر قرار است تغییراتی صورت بگیرد باید این تغییرات به ما اطلاع داده شود.
رئیس کمیته داوران فوتبال در ادامه این گفت و گو ، در خصوص وضعیت داوری فوتبال ایران در فصل جاری و افزایش اعتراض مربیان به قضاوت ها نیز گفت:این یک امر طبیعی است .
رئیس کمیته داوران فوتبال ادامه داد: نگاه کنید؛ همه می گویند ' از داوری ضربه خورده اند و هیچ کدام نگفته اند از داوری سود برده اند'.
اصفهانیان گفت: اگر همه، از قضاوت داوران فوتبال ضربه خورده اند، پس مشخص کنند چه کسی سود برده است ؟ این مساله نشان می دهد داوران درست قضاوت کرده اند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتراضات علی دایی و وینفرد شفر به داوری چند هفته اخیر در کمیته داوران بررسی می شود؟ نیز گفت: تمامی اعتراض ها و نامه های باشگاه ها در کمیته داوران بررسی و فیلم بازی ها نیز در خصوص اعتراض باشگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد.
اصفهانیان، در پاسخ به این سوال که آیا داور محروم در هفته های آینده نیز در کمیته داوران وجود دارد؟ افزود: محروم کلمه خوبی نیست، ولی در جامعه نیز کسانی که عملکرد خوبی داشته باشد مورد تشویق و کسانی که عملکرد بدی داشته باشند ،رفتاری دیگر با آن می شود و در کمیته داوران نیز براساس آیین نامه عملکرد داوران بررسی می شود.
رئیس کمیته داوران فوتبال ایران درباره برنامه داوران برگزیده (الیت)ایرانی نیز گفت: یک دوره کلاس یکروزه هر دو یا سه ماه یکبار برگزار می شود و داوران برگزیده با محورهای مختلف شرکت می کنند و دانش داوری در این دوره ها تدریس می شود.
وی در خصوص قضاوت دیدار نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا و اعتراض هواداران پرسپولیس به این قضاون ها نیز گفت: داروی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مطلوب بود.
به گزارش ایرنا، رئیس کمیته داوران فوتبال ایران به عنوان مدرس کلاس داوران لیگ فوتسال ایران به شهرکرد سفر کرده بود.
این دوره با حضور داوران لیگ برتر فوتسال سراسر کشور به منظور کسب آمادگی در نیم فصل دوم برگزار شد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.