ژاله فرامرزیان بروجنی روز جمعه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: راهکارهای قانونی بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال عملیاتی شده است و دو راه قانونی برای ادامه فعالیت به کار وی وجود دارد.
به گفته وی، رئیس فدراسیون برای ادامه فعالیت به کار تاکنون تقاضا نکرده بود، که اکنون این تقاضا به وزارت ورزش و جوانان ارائه شده است.
وی گفت: اقدامات اولیه پس از درخواست و تقاضای مهدی تاج انجام شده است و وی مشکلی برای ادامه کار در فدراسیون فوتبال ندارد.
به گزارش ایرنا، پس از تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی و اعلام فهرست نهایی 12 نفره از مدیران بازنشسته فدراسیون‌ها، نام رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این بین به چشم می خورد.
روز شنبه همزمان با 26 آبان ماه آخرین مهلت برای خروج بازنشسته‌های فعال در سازمان‌ها و دستگاه‌های مشمول قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها بود.
از سوی دیگر، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان ایران و فدراسیون فوتبال ایران خواستار روشن شدن وضعیت بازنشستگان در فدراسیون‌ فوتبال شد.
فیفا در نامه ای به وزارت ورزش و جوان،اعلام کرد که اخبار رسانه‌های ایران را از طریق جراید رصد کرده و خواستار روشن شدن تکلیف این نفرات است.
از طرفی در این نامه عنوان شده است که تعدادی از افراد که در باشگاه‌ها کار می‌کنند شائبه هایی برای بازنشستگی آنها وجود دارد که باید این شائبه ها بر طرف شود اگر قرار است تغییراتی صورت بگیرد باید این تغییرات به ما اطلاع داده شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص طرح برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان با این دلیل که اعتبارات ورزش به استانها تخصیص نیافته است نیز گفت:
به تمامی بودجه لازم به استانها اختصاص یافته است و گزارش توزیع اعتبارات استانی نیز مشخص است ولی محدودیت های اعتباری نیز شامل وزارت ورزش و جوانان شده است.
فرامرزیان بروجنی اظهار داشت:مجموع اعتبارات این وزارتخانه از محل هزینه ای 4هزار میلیارد ریال و اعتبارات عمرانی 3هزار و 850میلیارد ریال و اعتبارات 27صدم درصد ارزش افزودن 14هزار میلیارد ریال بوده است.
به گفته وی، اعتبارات عمرانی امسال در ابتدای سال 50درصد کاهش و 25درصد از مجموع اعتبارات 27صدم درصد نیز به طرحهای مقابله با تحریم دشمن اختصاص یافته است.
به گزارش ایرنا، در سفر دو روزه معاون وزیر ورزش و جوانان، یکصد خانه ورزش روستایی و طرحهای عمرانی بهره برداری شد.
چهارمحال و بختیاری نزدیک به 40 هزار ورزشکار بیمه شده دارد که در بازی های آسیایی 2018 اندونزی از این استان 12 ورزشکار و مربی حضور داشتند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.