معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت : این وزارتخانه برای توسعه ورزش در همه نقاط کشور یک برنامه ریزی بلندمدت دارد و در این زمینه از ظرفیت های خوبی وجود دارد.
به گزارش ایرنا، ژاله فرامرزیان بروجنی در ایین بهره برداری از این سایت افزود:محدودیت های منابع ملی و نقدینگی ضرورت همکاری و مشارکت بخش خصوصی و دولتی را فراهم کرده است.
وی بهره برداری از طرح های نیمه تمام را اولویت این وزارتخانه دانست و گفت: 4 هزار طرح ورزشی نیمه تمام برای بهره برداری نیازمند اولویت بندی و منابع اعتباری لازم است.
نماینده شهرستان های اردل، فارسان ، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: شلمزار قطب پرتاب دیسک ایران است و باید در این منطقه قطب اصلی دوومیدانی ایران ایجاد شود.
علی کاظمی باباحیدی افزود: با ایجاد سایت پرتاب های دوومیدانی این شهرستان می تواند میزبان مسابقات بین المللی دوومیدانی باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت:این سایت در 7 هزار و 180 مترمربع و با 20میلیارد ریال از سال 93ساخته شد.
حمید کریمی افزود: در این استان برادران صمیمی و دیگر ورزشکاران موفقت های مهمی در رشته دوومیدانی داشته اند و این شهرستان می تواند به قطب استعدادیابی پرتاب دیسک ایران باشد.
به گزارش ایرنا، شهرستان کیار در 30کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و از این شهرستان عباس ، محمود و میلاد صمیمی به عضویت تیم ملی در پرتاب دیسک در آمدند و مدال های جهانی و آسیایی کسب کردند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.