به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه در نشست با معاون توسعه و مدیریت وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: وجود مجموعه ورزشی شهدای بروجن (پیست دوومیدانی تارتان)، زمینه میزبانی مسابقات بین المللی را فراهم کرده است.
عباسی، با اشاره به کسب مدال های رنگارنگ از سوی ورزشکاران این استان در مسابقات بین المللی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری نیازمند طرحهای بزرگ و ملی دیگری در حد و اندازه پیست دوومیدانی تارتان است و انتظار است وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به این استان داشته باشد.
به گفته وی، برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی ، باعث بیشتر شناخته شدن ظرفیت های چهارمحال و بختیاری می شود.
وی، توجه به بخش جوانان را یکی دیگر از مطالبات استان از وزارت و ورزش و جوانان دانست و گفت: با وجود استعدادهای درخشان و جوان ، انتظار است به این بخش در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان نگاه ویژه ای به این استان شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری، از آغاز عملیات ساخت ساختمان خانه جوان استان در شهرکرد اشاره کرد و گفت : با بهره برداری از این طرح ، فعالیت تشکل های جوانان در این مجموعه پیگیری می شود.
عباسی، تکمیل دو طرح عمرانی هتل و خوابگاه ورزشکاران و مجموعه المپیک شهرکرد را از دیگر مطالبات ورزشکاران دانست و خواستار اختصاص اعتبار لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان برای این دو طرح شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در این نشست برای تکمیل و توسعه طرحهای نیمه تمام این استان قول مساعد داد و گفت: برخی از استان مستعد برخی از رشته های ورزشی هستند که باید زیرساخت های این رشته ها در استانها فراهم شود.
ژاله فرامرزیان بروجنی افزود: در این راستا از راهکارها و ظرفیت های قانونی برای تامین اعتبار دو طرح مذکور استفاده می شود.
به گزارش ایرنا، طرح هتل خوابگاه ورزشکاران از سال 83 در شهرکرد آغاز شد و به دلیل کمبود اعتبار این طرح هنوز بهره برداری نرسیده است.
مجموعه ورزشی المپیک شهرکرد نیز نزدیک به 15سال ساخته شده است اما به دلیل جانمایی نامناسب ،کمتر مورد استقبال ورزشکاران و خانواده ها قرار می گیرد.
در سفر دو روزه معاون وزیر ورزش و جوانان، یکصد خانه ورزش روستایی و طرحهای عمرانی بهره برداری می شود.
چهارمحال و بختیاری نزدیک به 40 هزار ورزشکار بیمه شده دارد که در بازی های آسیایی 2018 اندونزی از این استان 12 ورزشکار و مربی حضور داشتند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.