به گزارش ایرنا، مجید نظری روز شنبه در حاشیه دیدار مدیرعامل مهندسی آب و فاضلاب از طرح های شهرستان فارسان افزود: مقرر شد تا هرچه سریع تر نسبت به تهیه طرح مطالعاتی فاضلاب شهرستان کوهرنگ اقدام تا با تخصیص اعتبار لازم عملیات اجرایی آن آغاز شود.
وی ادامه داد: شهرستان کوهرنگ از آنجا که سرچشمه 2 رودخانه زاینده رود و کارون است تمهید سیستم فاضلاب در این منطقه در اولویت قرار می گیرد.
نظری همچنین از ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهر فارسان خبر داد و گفت: این تصفیه خانه به روش لجن فعال هوادهی با قابلیت حجم ازت ارتقا یافت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مشکلات مربوط به سیستم تصفیه خانه شهرستانهای فارسان و کوهرنگ نیز در این دیدار بررسی شد.
به گزارش ایرنا، 55 درصد از شهرهای چهارمحال و بختیاری در قالب 326 هزار نفر زیرپوشش خدمات جمع آوری فاضلاب قرار دارند که با اجرای طرح های جدید در حال اجرا این میزان به 74 درصد افزایش می یابد.
بازدید از عملیات ارتقا و توسعه تصفیه خانه فاضلاب های شهرهای فارسان، باباحیدر و پردنجان، کلنگ زنی شبکه فاضلاب شهر باباحیدر، کلنگ زنی شبکه فاضلاب شهر اردل، افتتاح مجتمع آبرسانی روستای لیبرابی شهرستان اردل و بازدید از تصفیه خانه شهر سامان از برنامه های سفر یکروزه مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب به چهارمحال و بختیاری است.
7363/6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.