به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: پیام 13آبانماه استکبارستیزی و استقامت در برابر زیاده خواهی دشمنان است.
وی تصریح کرد: رویکرد اساسی در واقعه حماسه 13 آبان بر استکبارستیزی و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران استوار است و حضور همگانی در روز 13 آبان باعث یاس دشمن می شود.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده است، گفت: 13 آبان باید موجب تقویت روحیه انقلابی همراه با بینش و بصیرت جوانان باشد و نسل جوان با توطئه های شوم آمریکا باید آشنا شود.
حجت الاسلام نکونام، با بیان اینکه آمریکا تمامی معاهدات بین المللی را زیر پا می گذارد تاکید کرد: آمریکا به دلیل خوی استکباری همواره حقوق بشر را در جهان نقض کرده است و باید در این باره پاسخگو باشد.
وی به هفته پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت:باید در برابر تمامی توطئه های دشمن آگاه بود و پدافند غیرعامل مهمترین مساله برای مقابله با تهدید نرم دشمن است.
نکونام حضور میلیونی مردم در راهپیمایی و پیاده روی بزرگ اربعین حسینی را نشان ارادت و همدلی مردم دانست و گفت: اتحاد و همدلی در اربعین حسینی باعث یاس دشمنان شده است.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.