به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال  وبختیاری به نقل از پایگاه خبری ایثار ، فریبرز نجفی افزود:  هم‌زمان با اربعین حسینی و عزیمت زوار جهت زیارت عتبات عالیات با همکاری سازمان حج و زیارت، «طرح نائب الزیاره شهید» در استان به اجرا درآمد.

وی  ضمن اشاره به اینکه یکی از آرزوهای شهدا در دفاع مقدس باز کردن راه کربلا و زیارت امام حسین (ع) بوده است، گفت: در این طرح به تعداد 2400 شهید استان پیکسل سوزنی (نصب به‌صورت بج سینه) با تمثال مبارک شهید، که هر زائر نائب الزیاره یک شهید می‌باشد و با نصب این پیکسل بر روی سینه و حضور در زیارتگاه‌ها بعد از بازگشت می‌تواند آن را تحویل بنیاد داده تا در سرکشی‌ها به خانواده معظم آن شهید اهدا گردد.

وی افزود: شهدای دفاع مقدس همه به عشق زیارت کربلا و با سربند یا حسین (ع) با دشمن جنگیدند و با آرزوی هم‌نشینی با سرور و سالار خود به فیض عظمای شهادت نائل شدند که این طرح، باهدف جامه عمل پوشاندن به اهداف شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌گردد.

لذا از تمامی زائران، کاروان‌ها و گروه‌های زیارتی عتبات عالیات دعوت می‌شود جهت دریافت پیکسل ذکرشده به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراجعه نمایند.

«طرح نائب الزیاره شهید» در استان اجرا می شود

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1039605
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.