به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار"غلامعباس غلامزاده"در جلسه شور فرماندهی انتظامی استان با اشاره به عظمت مراسم پیاده روی اربعین گفت: دشمنان به اثرات ماندگار این مراسم بر مسلمانان و آزادگان عالم پی برده اند و درصدد تضعیف آن هستند که به حول و قوه الهی و با استعانت از ائمه اطهاردر این هدف خود ناکام می مانند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر آمادگی کامل پلیس استان برای تامین امنیت زائران اربعین افزود: باید برنامه ریزی به نحوی باشد که بهترین خدمت به همه زائران ارائه شود چه زائرانی که از استان رهسپارند و چه زائرانی که به صورت کاروانی از استان ما عبور می کنند.
وی تصریح کرد: بحث ترافیکی حرکت کاروان های اربعین از نقطه شروع در استان تا لحظه خروج از استان باید توسط پلیس راه با حساسیت دنبال شود به نحوی که کوچکترین اتفاق و حادثه ای برای این عزیزان را شاهد نباشیم.

ارشدترین مقام انتظامی استان به فرماندهان شهرستان هایی که در مسیر عبور زوار قرار دارند تاکید کرد: با تمام امکانات در خدمت زائران قرار گرفته و امنیت موکب ها را به بهترین نحو تامین کنید تا این عزیزان با با رضایت مندی کامل از استان ما عبور کنند.

رئیس پلیس استان در ادامه با تقدیر از تلاش انقلابی و خستگی ناپذیر همکاران در بحث برگزاری هفته ناجا گفت: با تلاش جهادی و استفاده از ظرفیت نهادهای برون سازمانی توانستیم گوشه ای از ایثارگری و تلاش های مجموعه فرماندهی انتظامی استان را به مردم معرفی کنیم و این کار ارزشمندی بود.

وی در پایان با اشاره به ارزیابی صورت گرفته توسط بازرسان اعزامی از ناجا و کسب رتبه عالی توسط فرماندهی انتظامی استان ضمن تقدیر از همه دست اندکاران برنامه های هفته ناجا از فعالان این عرصه با اهداء لوح و هدیه تجلیل کرد

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1035898
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.