به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی، علی سامان پور با اعلام این خبر افزود:امسال 139نفر در حوادث ترافیکی استان فوت کردند که از این تعداد 31 نفر زن و 108 نفر مرد بودند.
به گفته وی، بیشترین تلفات حوادث ترافیکی در این مدت با 118 مورد فوتی در جاده‌های برون‌ شهری و 21 مورد در مسیرهای درون ‌شهری استان گزارش شده است.
سامان پوراظهارداشت: در این مدت 2 هزار و 511 مصدوم حوادث رانندگی به اداره کل پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 674 نفر زن و یک هزار و 837 نفر مرد بودند.
وی از افزایش 9 درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در استان خبر داد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان در خصوص فوتی های غیر تصادف رانندگی نیز گفت: در این مدت 22 جسد ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در استان پزشکی قانونی معاینه شد.
به گفته وی، از این تعداد 4 نفر زن و 18 نفر مرد بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 18.5 درصد کاهش داشته است .
سامان پور گفت: آمار فوتی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر دراستان براساس تعداد پرونده های تعیین علت فوت شده در این مدت در پزشکی قانونی است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان از معاینه 18 هزار و 8 نفر در حوزه معاینات سرپائی در این مدت در مراکز پزشکی قانونی استان خبر داد و گفت: از این تعداد 4 هزار و 771 نفر زن و 13 هزار و 237 نفر مرد بوده است.
به گفته وی، آمار معاینات سرپایی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9.6درصد افزایش داشته است.
سامان پور، از معاینه 419 مورد جسد در این مدت در مراکز خبر داد و گفت: از این تعداد 96 زن و 323 مرد بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 34.7درصد افزایش داشته است.
وی گفت: معاینات اجساد 2 درصد از شرح فعالیتهای سرپایی و تشریح پزشکی قانونی استان را تشکیل می دهد.
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.