سید نعیم امامی شنبه شب در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری امسال تاکید کرد: برای این تعداد طرح صنعتی یکهزار و 410 میلیارد ریال تسهیلات تصویب شد که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال مستقیم 2 هزار و 854 نفر فراهم می شود.

وی تصریح کرد: تمامی مسائل حوزه توسعه کارخانه قند شهرکرد و 4 واحد صنعتی و کشاورزی چهارمحال و بختیاری بررسی و راهکارهای پیشنهادی تصویب شد.

 ظرفیت چغندر قند مصرفی در کارخانه قند شهرکرد هم اینک یکهزار و 500 تن در شبانه روز است که با توسعه آن در مرحله نخست به سه هزار تن و در مرحله دوم به چهار هزار تن در شبانه روز افزایش می یابد.

امامی یادآور شد: مشکلات 4 واحد صنعتی و کشاورزی چهارمحال و بختیاری شامل استمهال بدهی، تامین زیرساخت ها و پذیرش اسناد کشاورزی به عنوان وثیقه در این نشست بررسی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم اینک برای حمل و نقل بار در این استان مشکلی وجود ندارد و امنیت به طور کامل برای کامیون ها فراهم است.

وی با اشاره به بروز مشکلاتی برای کارخانه تولید صنایع خانگی (کولر) برفاب شهرکرد و تعدیل 500 نفر از نیروی انسانی این کارخانه افزود: از این تعداد تاکنون 450 نفر فعالیت خود را از سرگرفته اند و به کار بازگشته اند و مابقی نیز تا پایان هفته جاری به سر کار باز می گردند.

گفتنی است ، امسال 105 مصوبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تصویب شده که تاکنون 80 مورد به طور کامل اجرایی و 25 مورد در دست اجراست.

تصویب پرداخت تسهیلات به 58 طرح صنعتی در استان چهارمحال وبختیاری

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1028814
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.