به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  استان چهارمحال وبختیاری ،احمد جمشیدی اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده در حوزه حمل و نقل جاده ای در استان چهارمحال و بختیاری در شش ماهه نخست امسال 546721 سفر برای استان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته که تعداد 529266 سفر به ثبت رسیده است ،شاهد رشد 3.3 درصد آن هستیم.

وی با بیان اینکه ناوگان عمومی مسافری استان مورد اعتماد بیشتر مردم قرار گرفته افزود:با ثبت آمار 22190سفر با اتوبوس و 104714 سفر با مینی بوس در شش ماهه نخست سال جاری نتایج به ترتیب حاکی از رشد 5.2 و 0.4 درصدی سفر با ناوگان عمومی مسافری نسبت به آمار شش ماهه نخست در سال گذشته است.

جمشیدی بیان داشت: نظارت دقیق و مضاعف بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ ونقل مسافر استان و کنترل‌های لازم بر نحوه ارائه خدمات به مسافران توسط این اداره کل و نیز همکاری نزدیک پلیس راه ، اورژانس و هلال احمر و دیگر دستگاههای خدمات رسان جاده ای سبب رضایتمندی مردم از ناوگان عمومی مسافری استان گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره با اینکه از دیدگاه قرآن یکی از مهم ترین روش های کسب آرامش، رفتن به مسافرت است ،خاطرنشان کرد: انسان آنقدر دچار درگیری های روزمره است که نیاز دارد روح خود را به طرقی که می تواند آرامش دهد، به همین دلیل در قرآن نیز به اهمیت تفریح و مسافرت سفارش شده است که می فرماید هرازگاهی به خارج از محدوده ، زندگی رفته و به کوه ها و دیگر زیبایی های زمین توجه کنیم. بنا بر این یکی از روش های رسیدن به آرامش تفریح کردن و رفتن به مکان های خاص یا به عبارت دقیق تر، سفر کردن است اما متاسفانه همچنان فرهنگ مسافرت در بین خانواده های ایرانی نهادینه نشده است.

افزایش اعتماد عمومی به ناوگان عمومی/500 هزار سفر در استان چهارمحال و بختیاری ثبت شد

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1024620
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.