معصومه ابتکار شنبه شب در پایان سفر یکروزه به چهارمحال و بختیاری در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا تاکید کرد: اصلاح طلبان از همان ابتدا از دولت تدبیر و امید حمایت کرده اند و این روند را تداوم می بخشند.
وی در پاسخ به این پرسش که جریانی قصد ایجاد شکاف بین اصلاح طلبان و دولت را دارد، افزود: این جریان بهتر است بدنبال شکاف بین اصلاح طلبان و دولت نباشند و امید است این شکاف هم به وجود نیاید.
ابتکار گفت: در روند این حمایت، جریان اصلاحات یک جاهایی انتقاداتی داشته است که این انتقادات «مشوقانه» و «مصلحانه» بوده است.
به گزارش ایرنا، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده شامگاه شنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری مطرح کرده بود که «شرایط کنونی تحریم ها و فشار اقتصادی و روانی علیه ایران یک شرایط خاص است و امروز بیش از هر زمانی، کارآمدی دولت و نظام به چالش کشیده شده است».
به گزارش ایرنا، بازدید از اورژانس اجتماعی، طرح کارآفرینی بانوان در قلعه چالشتر، نشست با فعالان اجتماعی، احزاب و کارآفرینان و شرکت در شورای اداری چهارمحال و بختیاری از برنامه های سفر یکروزه معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به شهرکرد بود.
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.