حمید علی صمیمی روز بکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: با همکاری یکی از شرکت های دانش بنیان و مجموعه وزارت دفاع، این تجهیزات با کیفیت مطلوب در ایران بوم سازی شده است.
وی تصریح کرد: در این زمینه تجهیزات ورزشی شامل وزنه ها ، دیسک ها و کلاپ ها برای معلولان جسمی بالا در ایران تولید شده است و نیزه نیز به زودی تولید خواهد شد.
به گفته وی، ساخت ویلچر ورزشی برای ورزش معلولان و جانبازان نیز طراحی و ساخته شده است و در حالی طی کردن مراحل تایید نهایی است.
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان به ساخت رمپ ویژه ورزش بوچیا نیز اشاره کرد و گفت: مهندسی معکوس ساخت این تجهیزات برای رشته ورزشی بوچیا آغاز شده است.
به گفته وی، تحریم ها باعث خودکفایی ایران در تولید تجهیزات ورزشی جانبازان و معلولان شده است.
صمیمی یادآور شد: کاروان پاراآسیایی ایران مشکلی برای اعزام تجهیزات به بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی ندارد.
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران در خصوص تفاوت میزان جایزه و پاداش کاروان پاراآسیایی 2018در بازی های آسیایی جاکارتا نیز گفت:تفاوتی وجود نخواهد داشت چرا که در ماه گذشته که رئیس مجلس و وزیر ورزش و جوانان از کاروان دیدن کردند قول های مساعدی برای پرداخت پاداش به کاروان پاراآسیایی تعلق خواهد گرفت.
وی درباره شایعه خداحافظی سامند رحمان و زهرا نعمتی پس از بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا افزود: این صحبت به هیچ وجه صحت ندارد و این دو قهرمان تا دوره های بعدی ملی پوش ایران باقی خواهند ماند.
به گفته وی، تمامی کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از شانس مدال برخوردار هستند.
به گزارش ایرنا، کاروان پاراآسیایی ایران روزهای دهم و یازدهم مهرماه در 13 رشته به مسابقات جاکارتا اعزام می شوند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.