حفیظ الله فاضل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 7 هزار و 54 طرح متقاضی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2 هزار و 867 طرح در حوزه جهاد کشاورزی، 2 هزار و 12 طرح در بخش صنعت، یک هزار و 104 طرح در حوزه میراث فرهنگی و مابقی در سایر حوزه ها بوده است.
وی ادامه داد: از این تعداد 2 هزار و 189 طرح در کمیته فنی تایید شده و یک هزار و 632 طرح به ارزش 2 هزار و 660 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی و ارسال شده است.
فاضلی، با اشاره به پرداخت 380 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک های عامل به طرح های متقاضی، تصریح کرد: 560 میلیارد ریال طرح نیز انعقاد قرارداد شده و بزودی پرداخت می شود.
مدیرکل تعان، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: 557 طرح نیز از سوی بانک ها برگشت داده شده است که بیشتر به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی، معرفی نکردن ضامن معتبر، انصراف متقاضی و عدم ارائه مدارک لازم بوده است.
فاضلی، سهم استان در حوزه مشاغل خانگی را 225 میلیارد ریال و در حوزه اشتغال فراگیر 4 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امید است با همکاری بیش از پیش بانک ها بتوان در جذب به موقع تسهیلات اقدام کرد.
به گزارش ایرنا، براساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در بهار امسال 22.8 درصد اعلام شده است، که با 4 درصد اختلاف با استان کرمانشاه، همچنان رتبه نخست بیکاری کشور را به خود اختصاص داده است.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.