ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین حد خود در سال 2018 سقوط کرد !Reviewed by محمد آذرنیوار on Aug 9Rating: 5.0

ارزش کل تمام بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین میزان خود در سال ۲۰۱۸ سقوط کرد.

این رکورد جدید نتیجه اخبار منفی دو روز گذشته است که مهمترین آن به تمدید مهلت تصمیم‌گیری کمیسیون بورس و ارواق بهادار ایالات متحده درباره صندوق قابل معامله در بورس (ETF) برای بیت کوین مربوط می‌شود.

این خبر واکنش شدید بازار را در پی داشت و روز چهارشنبه (۱۷ مرداد) ارزش کل بازار را به زیر ۲۲۷ دلار رساند که پایین‌ترین ارزش ممکن از نوامبر ۲۰۱۷ محسوب می‌شود.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین حد خود در سال 2018 سقوط کرد !

طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهش حدود ۱۱ درصدی، ارزش بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین رقم خود در ۹ ماه گذشته سقوط کرده است. در هنگام نگارش این خبر، ارزش بازار ارزهای دیجیتال ۲۲۴ میلیارد دلار است و همچنان به شکستن رکوردهای نزولی ادامه می‌دهد.

درصد ارزش کل بیت کوین (تسلط بیت کوین) نسبت به کل بازار به بالاترین حد خود در هشت ماه گذشته یعنی بالای ۴۸ درصد رسیده که نشان دهنده کاهش تقاضا برای آلت‌کوین‌ها (ارزهای دیجیتال پس از بیت کوین) است; به‌طوری که ارجیحت بیت کوین برای سرمایه‌گذاری نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال رو به افزایش پیش می‌رود.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین حد خود در سال 2018 سقوط کرد !

در هنگام نگارش این خبر، در صورت کنار گذاشتن بیت کوین از بازار، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به حدود ۱۱۸ میلیارد دلار می‌رسد و این درحالی است که بازار بیت کوین به تنهایی حدود ۱۱۰ میلیارد دلار ارزش دارد.

print

دیدگاه تان را بنویسید