نویسنده‌ی کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»: بیت‌ کوین جایگزین دلار می‌شود!

​نویسنده‌ی کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» نگرانی خود را درباره‌ی دلار اظهار کرد و دلار را پول بی‌پشتوانه‌ای خواند که در آینده‌ای نزدیک توسط ارز‌های دیجیتال جایگزین می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

نویسنده‌ی کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» نگرانی خود را درباره‌ی دلار اظهار کرد و دلار را پول بی‌پشتوانه‌ای خواند که در آینده‌ای نزدیک توسط ارز‌های دیجیتال جایگزین می‌شود.

پول تقلبی

بیش از ۳۲ میلیون نسخه از کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» در سراسر جهان با ترجمه‌های مختلف از جمله‌ فارسی منتشر شده که مورد حمایت اقتصاددان‌های مختلف قرار گرفته است.

نویسنده‌ی این کتاب نگرانی خود را در مورد وضع کنونی اقتصادِ آمریکا و پول رایج آن بیان کرده و نوشته است: « در سال ۱۹۷۱ پشتوانه طلا به دستور رئیس جمهور نیکسون از دلار حذف شد و این موضوع دلار را به «پول تقلبی» تیدیل کرد.»

من همیشه روی اشکال طلا در دلار آمریکا اصرار داشتم. کتاب آخر من «تقلب» نام دارد؛ پول‌های تقلبی زیادی در دنیا وجود دارند. دلار آمریکا از سال ۱۹۷۱ که با دستور رئیس‌جمهور نیکسون قابلیت تبدیل مستقیم به طلا را از دست داد، تقلبی شد.

بر اساس عقیده‌ی رابرت کیوساکی چاپ مداوم دلار به دست دولت آمریکا منجر به ایجاد یک حباب بزرگ می‌شود که در نهایت اقتصاد‌ سقوط می‌کند. او می‌گوید:

ما در سال ۲۰۰۰ سقوطی به نام حباب‌ دات‌کام داشتیم، بعد از آن سقوط سال ۲۰۰۸ مربوط به املاک و مستغلات بود که البته سقوط بعدی بزرگتر خواهد بود.

ارز‌های دیجیتال منجر به پایان دلار آمریکا می‌شوند

[نویسنده‌ی کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»: بیت‌ کوین جایگزین دلار می‌شود!]

کیوساکی درباره‌ی موضع خود نسبت به دلار آمریکا اصرار دارد که در نهایت منجر به پایان دلار می‌شود. او در برنامه‌ی پادکستی که در آوریل پخش شد از بیت‌کوین به عنوان «پول مردمی» یاد کرد و اظهار داشت که طلا، نقره و ارز‌های دیجیتال جایگزین دلار می‌شوند.

من فکر می‌کنم دلار در حال نابود شدن است؛ زیرا که طلا و نقره و پول‌های مجازی آن را نابود می‌کنند… دلار آمریکا کلاهبرداری است.[…] چیزی که من می‌گویم این است که در آینده‌ی نزدیک نابودی دلار را خواهیم دید.

 

دیدگاه تان را بنویسید