بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان به بیت کوین علاقه‌مند شده است

​شرکت جهانی مدیریت سرمایه‌گذاری بلک راک (BlackRock) که عنوان بزرگترین شرکت جهان در زمینه مدیریت سرمایه را یدک می‌کشد، برای حرکت به سمت بیت کوین، به شدت درحال بررسی شرایط است.

لینک کوتاه کپی شد

شرکت جهانی مدیریت سرمایه‌گذاری بلک راک (BlackRock) که عنوان بزرگترین شرکت جهان در زمینه مدیریت سرمایه را یدک می‌کشد، برای حرکت به سمت بیت کوین، به شدت درحال بررسی شرایط است.

براساس گزارش بنیاد Financial News لندن، شرکت آمریکایی مدیریت دارایی بلک‌راک، کارگروهی را برای بررسی روش‌های استفاده از مزایای بلاک چین و ارزهای دیجیتال و همچنین نظارت بر رقبایی که در این فضا فعالیت دارند، ایجاد کرده است.

در این گزارش آمده است که در این کارگروه، رده‌های مختلفی از اعضای بلکراک قرار دارند و احتمالا به یک EFT (صندوق معامله در بورس) برای بیت کوین فکر می‌کنند.

[بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان به بیت کوین علاقه‌مند شده است]

بلافاصله پس از انتشار این خبر، قیمت بیت کوین رشد شدیدی داشت و در کمتر از چند ساعت از ۶،۳۶۰ دلار به سطوح ۶،۷۰۰ دلار رسید.

مدیر عامل این شرکت، لری فینک در گفتگو با رویترز داشتن چنین کارگروهی را تأیید کرد که بیت کوین بخشی از آن را شامل می‌شود. با این حال، در حالی که او به بلاک چین بسیار علاقه‌مند بود اذغان داشت که برای ارزهای دیجیتال تقاضای زیادی نمی‌بیند.

[بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان به بیت کوین علاقه‌مند شده است]

فینک در گذشته اظهار نظرات ضد و نقیض زیادی درباره ارزهای دیجیتال داشته است. او در اکتبر سال ۲۰۱۷ اظهار داشت که یکی از معتقدان بزرگ بیت کوین بوده است. با این حال او همچنین درباره پول‌شویی با بیت کوین هشدار داده است.

شرکت بلک‌راک در فوریه سال جاری میلادی گفته بود که برای ارزهای دیجیتال و بلاک چین در آینده نقش وسیع‌تری را پیش‌بینی می‌کند:

ما در ارزهای دیجیتال پتانسیل‌های زیادی برای کاربرد وسیع‌تر نسبت به بلوغ بازارش می بینیم. اما در حال حاضر فقط افراد ریسک‌ پذیر باید آن ها را در نظر بگیرند. بلاک چین نیز برای تاثیرگذاری در آینده نیاز به زمان دارد.

بلک‌راک بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان است که حدود ۶٫۳ تریلیون دلار سرمایه را تحت مدیریت خود دارد.

 

 

منبع: Coindesk

print

 

دیدگاه تان را بنویسید