یونیسف توسط استخراج ارزهای دیجیتال به کمک کودکان سوریه می‌رود

یونیسف به منظور استخراج ارز دیجیتال برای کمک به کودکان سوری، گیمر استخدام می کند. سازمان یونیسف امیدوار است که با این کار جوانان به انجام امور خیریه و کمک به جوامع تشویق شوند.

لینک کوتاه کپی شد

یونیسف به منظور استخراج ارز دیجیتال برای کمک به کودکان سوری، گیمر استخدام می کند. سازمان یونیسف امیدوار است که با این کار جوانان به انجام امور خیریه و کمک به جوامع تشویق شوند.

صندوق کودکان ملل متحد به تازگی برنامه جدیدی را آغاز کرده، که طی آن ارز دیجیتال استخراج خواهد شد. هدف از اجرای این طرح کمک به کودکان جنگ زده سوریه است.

بیشتر بخوانید: آیا بلاک‌چین در بشردوستی و امور خیریه تاثیر دارد؟

یونیسف در اجرای این برنامه از گیمرها، طرفداران eSports و به طور کلی افرادی که کارت گرافیک قدرتمند دارند، دعوت کرده تا در استخراج اتریوم به سازمان کمک کنند. یونیسف نام این پروژه را «Game Chaingers» گذاشته است.

توضیح مترجم: در زبان انگلیسی هر اقدام یا هر شخصی که نقش موثری در چیزی داشته باشد و روند کار آن را به طور مثبت تغییر دهد، به اصطلاح «Game Changer» نامیده می شود. همچنین از آنجایی که این پروژه مرتبط با فناوری بلاک چین و بازیهای ویدئویی است، برای آن نام Game Chaingers (گِیم چِینجرز) در نظر گرفته شده

 

 

پیوستن به این جریان کار ساده ای است. افراد می توانند وارد وب سایت (chaingers.io) شده، مشخصات فنی سیستم خود را وارد کنند و با توجه به آن نرم افزار استخراج مناسب را دریافت و نصب کنند.

در این برنامه از قدرت کارت گرافیک ثبت نامی ها برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می شود. مقادیر حاصل از این فرایند به طور مستقیم به حساب یونیسف فرستاده می شوند. البته، هر چه تعداد ماینرها بیشتر باشد، ارز دیجیتال بیشتری استخراج می شود. پس با این حساب، اگر صدها میلیون گیمر از سرتاسر جهان به این برنامه کمک کنند، یونیسف قادر به جمع آوری مبلغ هنگفتی خواهد بود.

[یونیسف توسط استخراج ارزهای دیجیتال به کمک کودکان سوریه می‌رود]

بنابر اعلام یونیسف؛ اکثر افراد خیّری که به این سازمان کمک می کنند بالای پنجاه سال سن دارند و یونیسف با هدف کشف خیرین جدید، دست به چنین اقدامی زده است. پس با وجود امکان کمک رسانی بواسطه قدرت پردازش در کامپیوترها، مشارکت در امور خیریه حتی برای کسانی که معمولا با موسسات خیریه همکاری نمی کنند هم میسر خواهد بود.

از صندوق کودکان ملل متحد پرسیده شد:

آیا اجرای این برنامه، باعث افزایش بی سابقه در میزان مصرف برق کامپیوترها خواهد شد؟

و پاسخ یونیسف منفی بود:

خیر، تغییری در الگوی مصرف برق کامپیوترها ایجاد نخواهد شد. شرکت در این برنامه با استخراج بیت کوین برای اهداف شخصی متفاوت است، یونیسف تمام قدرت پردازش سیستم ها را به کار نگرفته و تنها از افراد انتظار دارد به طور «مختصر و جزئی» با سازمان همکاری کنند.

بنابرین اگر نگران مصرف بی رویه برق، یا خسارت به محیط زیست هستید و به همین خاطر از شرکت در این برنامه اجتناب می ورزید، باید بگوییم که هیچ جای نگرانی وجود ندارد!

منبع: engadget

دیدگاه تان را بنویسید